Fire titler i året der gik- og bukser til en lille ny

3/06/2011

Fire titler i året der gik- og bukser til en lille ny

I det år der er gået siden sidste år d. 6. marts har jeg fået fire nye titler, som jeg er meget glad for - her i tilfældig rækkefølge:

1. Kone til min mand, vi kan faktisk fejre 1 års bryllupsdag i dag - og vejret var ligeså smukt samme dato sidste år
2. Bachelor i mit fag fra uni
3. Mor til min søn

og siden sidste weekend nu også

4. Tante til en lille niece - en lille Clara (som i dag kan fejre 1 uges fødselsdag).

Hun er en fin lille sag min nye niece, og tøj på kroppen skal hun da også have. Noget babyfløjl jeg havde tilovers og en stribet stofrest blev i aftes forvandlet til disse bukser til den lille pige. Jeg lavede buksebenene lidt bredere forneden end mønsteret, og lavede derefter kanten forneden med en lille knap (blot til pynt) for at bukserne fik "balloneffekt" - det synes jeg ser så fint ud.

Små er de godt nok, men mon ikke hun kan passe dem? Nu kan hun i hvert fald gå foråret i møde i forårsgrøn :)

Godt forår derude til alle!

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start