Kender du det?

3/10/2011

Kender du det?

Når mor tror far har, og far tror mor har?... Har hvad? Ja har sønnike...

Måske er jeg bare blevet mindre sart i forbindelse med, at jeg er blevet mor. Det er som om ens forhold til lort, pis, snot og bræk (nå ja, men det er jo altså det, det er) bliver en smule mere afslappet. I dag sker der det, at farmand er i det ene rum, og mor er gået kold til Bamse og Kylling i det andet... Søn ser sit snit til at gå på eventyr. Pludselig kalder far; "Er Harald hos dig?", mig: "Hva'?", far: "JA- er du ude på toilettet?!".. Nej, det var jeg ikke, men det var søn...

Bidemærker hele brættet rundt og en kumme fyldt med papir, badedyr og andre dimser klonen havde kastet deri. Far reagerer kraftigt: Det var sgu' for klamt! Mor: Nå ja, det er jo bare et toilet - det er jo dét små børn gør. Forestil dig derefter en far, der lige skal gøre op med sig selv, hvem der så er klammest: Sønnen, der har slikket på brættet, eller moderen, der synes det er i orden...

Det er selvfølgelig ikke i orden, men sket var jo sket og så var der ikke så meget andet at gøre end at spritte hænder af og næsten bogstavelig talt vaske munden med sæbe...


Derudover  var det i dag tid til at give niecen de bukser, som jeg havde lavet. Jeg havde også syet en lille "rasle-hest" til hende, samt en "retro"-kyse...


Gaverne til lillepigen blev samlet i denne pose, syet af et gammelt pudebetræk, jeg i går fandt id en lokale genbrug


Min genbrug har vist sig en guldgrube af retrostof- i går fik jeg således flere meter stof i form af gamle dækservietter, dynebrtæk osv. for den nette sum af 80 kr... Det er sgu da lige til at have med at gøre!

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start