Velkommen!

3/05/2011

Velkommen!

Så skyder jeg bloggen i gang! Ideen til bloggen har været der længe - men en ikke uvæsentlig faktor, tiden, har været i vejen for projektet... Nu er tiden der (eller lidt tid er der i hvert fald), så nu skal det være! Bloggen kommer til at handle om mig og mine kreative sysler. Når den handler om mig kommer den selvfølgelig også til at handle om min familie, som består af søn og mand, og mine venner, oplevelser, studie osv. Men omdrejningspunktet skal være det kreative - både det oppe i hovedet samt det strikkede, syede, malede, bagte, kogte og drømte.

Jeg håber du vil læse med og kommentere samt komme med ideer, så vi kan deles på kryds og tværs her i blogland.

Alt det bedste

Thea

Etiketter:

1 kommentarer:

Klokken 3/13/2011 , Blogger By Berlin sagde ...

Fantastisk læsning dejlige dame - bliv ved med det ;)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start