Hvis man skal tro på DMI...

11/29/2012

Hvis man skal tro på DMI...

Og det er jo ikke nødvendigvis fordi, man skal det, men hvis man nu alligevel gør, så siger de, at sneen rammer Danmark i morgen. Jeg ved ikke helt, om jeg skal grine eller græde. Egentlig så elsker jeg efterår og vinter, med alt hvad det indebærer af hygge og stemning. Der er ikke noget bedre end at være inde, når det rusker udenfor. Omvendt så er regn og sne bare virkelig besværligt med to små unger, hvoraf den ene skal fragtes til vugger hver morgen, og den anden skal med på turen. Fik jeg nævnt her, at der selvfølgelig ikke er tale om fragt i bil - i så fald ville jeg ikke klynke. Nej, vi snakker supermaskinen, dødskareten, turboscooteren aka vores elskede christiania-cykel. Den hælder jeg to små gutter ned i hver morgen, og så går turen ellers til vuggestue... Også i regnvejr. Og nu også snart i sne... Brrrr...

I går var morfar og passe Lillen (der fylder 5 mdr. i næste uge), da jeg går på uni om onsdagen. Morfar havde gaver med fra mormor - årets juleveste: En til den på 2,5 og en til den på knap 5 mdr. 

 Og for nu at blive i juletemaet, så kan jeg da lige flashe den ene hæklede kugle, det kunne blive til i år - resten har vi som bekendt malet.

Og når alt kommer til alt, så vil vi jo gerne have en hvid jul, og med 1. december lige om hjørnet, så må den sne vel godt begynde at dale så småt.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start