Den ene mands skrald...

1/30/2013

Den ene mands skrald...

Er som bekendt den anden mands guld... I dag var jeg den anden mand. Nu var det godt nok ikke skralderummet jeg var i, men i den lokale genbrug.

Som mange andre elsker jeg at gå i genbrugsbutikker. Hvis jeg går forbi den lokale genbrugsbutik, går jeg næsten altid ind for lige at spotte, om der er noget guld.

I dag gjorde jeg to gode køb, når nu jeg selv skal sige det (det er så her at husbonden måske er uenig i al det ragelse jeg slæber hjem, selvom han dog omtalte nederste køb positivt)

En amagerhylde.. Skal lige finde ud af til hvad, hvorhenne og om den skal friskes op (skal den nok) til 25 kr. (billigt i en Københavner-genbrug!)
 Og så denne her smarte taske-kurv; min nye strikketøj-på-farten-dims. Tidligere har jeg kylet strikketøjet i alle mulige poser og net, resulterende i at det hele lå krøllet sammen og at man måtte vende bunden i vejret på posen for at finde frem til det, man skulle bruge. Men nu fandt jeg den her fine sag, som kan lukkes sammen, men ikke mindst: lukkes helt op. Og så er den hård, så jeg risikerer ikke, at en vildfaren strikkepind laver hul i posen eller at mit strikketøj bliver krøllet. 20 kr.! Bum! Jeg er vældig tilfreds.






Der er desuden blev føjet yderligere to kraver til stakken (ja, jeg er manisk!). De har allerede fundet små skuldre at lune :) Den mintgrønne er i bambus/bomuld og den brune i ren uld



Etiketter: , ,

3 kommentarer:

Klokken 2/20/2013 , Blogger Cille - TheFunkyFox sagde ...

Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

 
Klokken 2/20/2013 , Blogger Cille - TheFunkyFox sagde ...

Tasken/kurven er super fin! Sådan en må jeg også finde mig :)

 
Klokken 2/20/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Ja den er nemlig så fin - er også vældig glad for mit fund; perfekt størrelse :) og velkommen til :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start