Babytæppet?

3/03/2013

Babytæppet?

 Ja jeg flashede jo noget garn  til et babytæppe for et par indlæg siden. Og hvordan går det babytæppe så og har det? Jo, med to syge unger den sidste uge går det stille og roligt fremad. Jeg har haft meget sofatid, ofte med et barn på mig, men knap når jeg at sætte mig før den ene skal have tørret næse, den anden skal have en tår saft og så skal den første skiftes. Første dag unger er syge, er det meget hyggeligt; man putter, nyder at være tæt sammen... Men når hytten på tredjedagen har forvandlet sig til en klistret og behåret hule og lugten af bakterier, snot og prut hænger i alt, børnene er begyndt at kede sig og man ikke har været udenfor i tre dage, ja, så er det ikke så hyggeligt mere... Jeg vil gerne bestille noget forår snart! Tak! Men lidt er der blevet hæklet på tæppet, og det skal også nok blive færdigt inden en baby til april titter ud:

Derudover så se lige det her lille hyggelige keramikhus jeg har fundet i en genbrug... Soul Street! Der vil man da gerne bo. Nu bor det her, og så regner jeg med, at det giver lidt gode vibes mod foråret.

Etiketter:

2 kommentarer:

Klokken 3/08/2013 , Blogger Dorthe C sagde ...

Godt tæppe. Får helt lyst til at hækle i de samme farver :-)

 
Klokken 3/10/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Ja jeg er også godt tilfreds med farvevalget - synes de er "lækre" :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start