Og de ventede...

3/14/2013

Og de ventede...

På foråret, der skulle komme.

Jeg har lagt frem til en forårsjakke til den mindste af dem, jeg bedst kan lide, men med sneen støt dalende over de københavnske gader, er det ikke fordi motivationen til at få syet en sådan er på sit højeste...

Den lille fyr skal iklædes mørkeblå babyfløjl, gule kanter og grønne blomster, når foråret beslutter sig for at kigge forbi (snart, tak!).
Tænk sig... Den lille gubbe, vores lillebror, vores Eivind, er allerede 8 mdr. og skal starte i vuggestue lige om lidt. Ak, hvor går tiden bare alt for stærkt

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Klokken 3/14/2013 , Blogger Vippas mor sagde ...

Nej jeg fnyser også af al den sne der daler ned på Lolland :(
Jakken lyder meget lovende, den glæder jeg mig til at se.
Sikken en sød lillebror :) Her er lillesøster også lige blevet 8 mdr, men hun skal dog ikke i VS før til august, da de ikke har plads før :-/

 
Klokken 3/14/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

her var han egentlig først skrevet op til lidt senere, men da vi så blev tilbudt pladsen turde vi ikke sige nej, for her i KBH kan der gå lææænge mellem de tilbud, så nu skal han starte 2. april- gulp min lille baby :-/ :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start