De første trykknapper nu i brug

4/16/2013

De første trykknapper nu i brug

Heldigvis for min nye trykknappesamling havde jeg et projekt liggende, som manglede knapper. Det har faktisk ligget og manglet knapper i et stykke tid, da jeg ikke rigtig kunne nosse mig sammen til at få sat dem i. Vejret var ligesom ikke til forårsjakker alligevel, vel? Men nu med min nye trykknappeskat og med det gode vejr så måtte lillebrors forårsjakke gøres færdig.

Han ser lidt skeptisk ud på billederne, men han var også godt gammeldags skidesur, da de blev taget. Sådan er det - man kan ikke få smilende børn på alle billeder, og vises skulle jakken jo (jo!). Så ja, billederne er ikke blevet så gode, jeg kunne ikke lige få ham til at pose så man kunne se de forskellige detaljer så godt. 

Den er syet i babyfløjl og med pladevat i foeret. Der er gule tittebånd og, ja, fine gule trykknapper :) Det blomstrede er et hovedpudebetræk fundet i genbrugen for læææænge siden. Huen har farmor strikket- det er en arver fra storebror, men den passer perfekt i farven til blomsterne. Og jo - man må godt have blomster på, selvom man er en lille dreng. 

Mønsteret er Elsebeth Gynther - of course ;)

Etiketter: , ,

5 kommentarer:

Klokken 4/16/2013 , Blogger Maria Skinbjerg sagde ...

Okaaaaaay, jeg troede et kort sekund (eller længere faktisk), at det var H. Så viste jeg billedet til Mathias (det øverste) med spørgsmålet 'hvem er det?', og han svarede prompte 'Harald'. Kloner, altså! Ps. den jakke er den fineste fine!! Hils K os sig sagt for hjælpen i dag.

 
Klokken 4/16/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Ja de er nogle små kloner:) så lidt med hjælp- jeg låner ham gerne ud til bæreopgaver;)

 
Klokken 4/16/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Ja de er nogle små kloner:) så lidt med hjælp- jeg låner ham gerne ud til bæreopgaver;)

 
Klokken 4/18/2013 , Blogger Mirjam sagde ...

Sikke en fin jakke :)

Kh. Mirjam

 
Klokken 4/18/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Tak :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start