Give away i samarbejde med LEGO WEAR

4/22/2013

Give away i samarbejde med LEGO WEAR

Der har været lidt stille her på bloggen i de sidste par dage - slutspurten i vuggestueindkøringen med lillebror blev sat ind og jeg startede arbejde igen i fredags, så hovedet har været fyldt af en masse andet.

Nu er det derimod tid til at præsentere min første sponsorerede give away!
I samarbejde med LEGO WEAR udlodder jeg et par smarte børnejeans i str. 104/4 år.

Det er modellen Bob til en værdi af 399 kr., der udloddes. Det er egentlig en drengebuks, men jeg synes sagtens, at en pige kan have dem på også - de er meget kønsneutrale. De er i lys denim, perfekt her til foråret, og har mange lækre detaljer.
 Der er justerbar talje, så der er plads til at vokse
 Lommer til både pynt og fund
 Og et flot opsmøg med smart  foer, så bukserne kan gøres længere, når benene bliver for lange

Et par rigtig flotte jeans med god pasform og i slimlook, og de ligger nu her hos mig og venter på at blive skippet af sted til en heldig unge.

LEGO WEAR laver mange smarte jeans til både piger og drenge. Til drengene laves der også seje t-shirts og trøjer med ens Lego-idoler og kjoler piger

Og hvordan vinder du så de jeans til din lille dreng/pige, niece/nevø/nabo/barnebarn/bekendte? 

Du skriver en kommentar herunder - 1 lod

Du skriver en kommentar herunder og er/bliver fast læser via Bloglovin eller Facebook (se link til begge i højre side) - 3 lodder

Du skriver en kommentar herunder og er/bliver fast læser via Bloglovin eller Facebook (se link til begge i højre side) og deler på din egen blog (brug da øverste billede) - 5 lodder

Altså kan man maks få 5 lodder.

Vinderen trækkes den 1. maj og får direkte besked (så husk at skrive mail i kommentarfeltet, hvis du ikke har en blog/bloggerprofil)

Hep hep hep! :)

Etiketter: ,

27 kommentarer:

Klokken 4/22/2013 , Blogger Guldlok sagde ...

Seje bukser til en sej dreng - sådan nogen er lige noget for Alexander :)

 
Klokken 4/22/2013 , Blogger Guldlok sagde ...

Jeg har ingen blog desværre.

 
Klokken 4/22/2013 , Blogger Lene Lund-Christoffersen sagde ...

Super lækre bukser - jeg stemmer for at en sød pige sagtens kan bære dem også ;-)

 
Klokken 4/22/2013 , Blogger Mette sagde ...

Vil gerne deltage med tre lodder, da jeg er læser på bloglovin :-)

 
Klokken 4/22/2013 , Anonymous Maria Simonsen sagde ...

Super fede bukser :)

 
Klokken 4/22/2013 , Anonymous merete sagde ...

Super lækre unisex bukser, haps haps :-)

 
Klokken 4/22/2013 , Blogger Sandra sagde ...

5 lodder :)

 
Klokken 4/22/2013 , Anonymous LIV sagde ...

Super lækre bukser, elsker kvaliteten på Lego Wears børnetøj, men ikke prisen. liv@smeinert.dk

 
Klokken 4/22/2013 , Blogger Maja sagde ...

Jahhh :) elsker LEGO tøj, det er bare så flot og rigtig god kvalitet...! 3 lodder tak :)

(maja3012@hotmail.com)

 
Klokken 4/22/2013 , Blogger Henriette Jensen sagde ...

De er da super fede, deltager med 3 lodder

Yokopop1975@hotmail.com

 
Klokken 4/22/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Jeg deltager med 3 lodder i alt!
Super fede jeans :-)

Nanna // fnidderfnadder.com

 
Klokken 4/23/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Smider 3 lodder i puljen ;) det er lige noget for Louise <3

Bettinalissa@gmail.com

 
Klokken 4/23/2013 , Blogger Pia sagde ...

1 lod til mig :-D Er jeg den heldige vinder, bliver jeg verdens sejeste faster :-)

 
Klokken 4/23/2013 , Blogger EmiliasMor sagde ...

Super fine bukser - lige den størrelse min datter bruger :)

 
Klokken 4/23/2013 , Blogger Pia Rotbøl sagde ...

Super fine bukser - jeg deltager med 3 lodder ;)

Pia
piarotbl@yahoo.dk

 
Klokken 4/23/2013 , Blogger Pia sagde ...

Super skøn give away :-)

Jeg deltager med 3 kæmpe lodder - jeg har desværre ikke en blog, jeg kan dele på... Men jeg følger med både på Facebook og Bloglovin.

Pia Damgaard
piaogjan@hotmail.com

 
Klokken 4/23/2013 , Blogger Monica sagde ...

Jeg deltager med 3 lodder :) Jeg vil gerne vinde til min lille dreng :)

Mvh
Monica
volcanokitten@outlook.com

 
Klokken 4/23/2013 , Blogger marianne lykke nielsen sagde ...

seje bukser, deltager med 3 lodder
marianne.lykke@gmail.com

 
Klokken 4/24/2013 , Blogger lapappilon sagde ...

woooooooow! amazing!
please enter my name....
I post in my sidebar!
http://lapappilon.blogspot.com/
follower: sabo eva
facebook : sabo eva
5 lodder
lapappilon@gmail.com

Hugs

 
Klokken 4/24/2013 , Blogger Lisa Mandrup sagde ...

Super fede bukser! Lige i rette størrelse ;-)
Smider 5 lodder i puljen og x'er fingre <3

Mvh Lisa H (l_mandrup@hotmail.com)

 
Klokken 4/26/2013 , Anonymous line lind sagde ...

Jeg nøjes med 3 lodder, men håber det er nok
Line
line_lind@hotmail.com

 
Klokken 4/26/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Smider fluks tre lodder i puljen :-)
juliejensen@mail.dk

 
Klokken 4/27/2013 , Blogger 1i11e.1u11e sagde ...

Tre lodder fulde af held til mig, tak. Følger dig på bloglovin.
Tak for invitationen til at deltage i den fine giveaway. Krydser alt, hvad krydses kan i håbet om ekstra held;)
Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

 
Klokken 4/27/2013 , Blogger ByKirsti sagde ...

Jeg nupper 5 lodder

Kirsti
Kirsti_mt@hotmail.dk

 
Klokken 4/29/2013 , Blogger gosia zee sagde ...

deltager med 3 lodder!
gosia.zee@gmail.com

 
Klokken 4/30/2013 , Blogger Karli sagde ...

Prøver med 3 heldig lodder. :-)
katrin@greencat.dk
Knus Katrin

 
Klokken 5/01/2013 , Blogger inga sagde ...

Also I would like sign up for this super candy.
5 lodder
hugs
Gerda

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start