Man må aldrig gå ned på udstyr! - ren blær

4/13/2013

Man må aldrig gå ned på udstyr! - ren blær

Ja, bloggens facebook-side fik et billede for nogle timer siden - min begejstring måtte deles. Jeg har fået forsinket påskeæg af mine forældre i dag (vist bare en undskyldning for at give mig det); et kæmpe sæt med trykknapper i alverdens farver!!!

Jamen for filan altså - jeg er da vildt begejstret! Alle de farver og muligheder. Der er 26 farver i alt samt knapper man selv kan betrække (dog ikke trykknapper) + selvfølgelig værktøj til at sætte knapper i med.

Føler mig meget, meget heldig, så her til aften vil jeg ikke andet end at blære mig med mit påskeæg:





Fra nu af skal der trykknapper i alt ;)

Og så kan jeg da, nu jeg er i gang med at flashe, lige vise Haralds nylavede forårsjakke... Sgu næsten ærgerligt, at der er lynlås i ;)

Etiketter: , , ,

5 kommentarer:

Klokken 4/13/2013 , Blogger Helle sagde ...

nej nej jeg er slet ikke misundlig jo lidt :)

jeg har en give away på min blog hvis du har lyst til at deltage :)

kik-forbi-min-giveaway

 
Klokken 4/14/2013 , Blogger Karina sagde ...

Fedt "påskeæg" og stort tillykke med samlingen :-) Glæder mig til at se hvor alle de mange fede farver skal bruges :-)

God søndag, kreahilsner Karina

 
Klokken 4/14/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Jeg ville i hvert fald selv være misundelig på mig :-P

 
Klokken 4/14/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Mange tak :) De første knapper er allerede blevet trykket i en forårsjakke til den yngste - billeder kommer snart :)

 
Klokken 6/11/2014 , Blogger Anne sagde ...

Hej. Faldt lige over dit indlæg med trykknapperne her, og er selv i fuld gang med at lede efter netop sådan en boks som du her har fået af dine forældre.
Ved du om det var en samlet boks de havde købt, eller om de bare havde købt "løse" knapper og selv samlet dem i en fin kasse.
Hvis det er en samlet boks, ved du så hvilket mærke det er og muligvis hvor den kan købed?!
På forhånd tak :)
Vh. Anne
annedj_85@hotmail.com

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start