Nå, men så kan man da se, at den er hjemmelavet

4/04/2013

Nå, men så kan man da se, at den er hjemmelavet

Er igang med lillebrors version af islænder med neonkanter- hans bliver med lus i stedet for franske liljer. Huuuhej hvor det går; jeg er ved at køre kommende ejer af strik ind i vuggestue, og er lige nu forvist til et lokale alene, mens sønnike leger. Første gang helt alene i ni måneder: strikke strikke strikke, kaffe, kaffe, strikke derudaf... Indtil jeg opdager at jeg flere pinde oppe har byttet rundt på bund- og 'lus'-farve, så der er nogle hvide lus der ligger i par;) Det er før ærmeaflukningen, så jeg må nok bare acceptere at sådan kommer den her version til at se ud... Nå ja, men så kan man da se, at jeg selv har lavet den.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start