Dukke-DIY in the making

6/19/2013

Dukke-DIY in the making

Så er der fundet frem til dukke nr. 2, og processen vil blive fotograferet, nedskrevet og sat op så der kommer en DIY.

Dukke nr. 2 skal være en drengedukke til Eivind; han blev så begejstret for frøkenen, jeg viste i går, at det er oplagt, at han selv skal have sådan en; den skal bare lige gøres lidt mere "kun knap et år"-venlig (læs: de lange lyse lokker på førstedukken var for fristende at flå i, og selvom de er sat godt fast, så sidde de ikke SÅ godt fast)...

Jeg glæder mig til at komme igang med næste dukke og at dokumentere forløbet :)

Derudover er der kommet en masse fine navneforslag til "den førstefødte", både her på bloggen og på Facebook... Jeg er stadig i tvivl, hvad hun skal hedde; det er åbenbart en stor beslutning, men sådan var det jo også med mine rigtige børn ;)

3 kommentarer:

Klokken 12/12/2013 , Blogger Tina sagde ...

Jeg går selv med planer om at lave en til min lille prins. Men vil da gerne først se din drenge udgave. Det kunne jo sagtens være jeg kunne bruge den diy du kommer med :) hvor langt er du i processen? Hvad løber sådan en dukke ca op i kroner og øre med materialet ved du det?

 
Klokken 12/12/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Hej Tina :) Kig ude i højre side, der ligger et link til den DIY jeg endte med at lave :)

 
Klokken 12/13/2013 , Blogger Tina sagde ...

Tak thea.
Den er kigget igennem mange gange. Troede bare du var i gang med at lave en mere :-) hvad løber dukken ca op i prismæssigt?

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start