Sommersyge...

6/10/2013

Sommersyge...

ja, det er vist det, bloggen her har fået; den lider af en frygtelig trang til at komme ud i solen og være, og derfor har den ikke så meget tid til at være på det dersens nettet... Og ja, jeg har set at mange andre bloggere giver Instagram skylden for manglende aktivitet i blogland, men da jeg ikke er på Instagram, så er det altså ikke undskyldningen her; undskyldningen er blot, at jeg hellere vil være udenfor end inde, og da mange kreative sysler jo foregår indenfor, ja så er her lidt stille.. Men hovedet er fyldt med ideer jeg gerne vil have lavet, men så er der bare den anden forhindring; tiden... Har indtil videre syet et par sommerhatte til min niece, siden nisserne blev til.. Det kan være, at jeg kan få Harald til at stå model så billeder kan vises :) Nyd vejret derude!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start