Give Away i samarbejde med BY BERLIN

8/22/2013

Give Away i samarbejde med BY BERLIN

Ja, sikke der dog er give aways - vi trænger jo til noget rart nu, hvor sommeren går på hæld ;)




Denne her gang er give away'en i samarbejde med By Berlin. By Berlin laver sjove og flotte grafiske "doodles" til at hænge op og det endda til særdeles fordelagtige priser. Vinderen kan vælge et valgfrit A4-print af et af hendes mange smukke billeder. Hun laver jævnligt nye, så hold øje med hendes side. Hun laver blandt andet også stjernetegn - en rigtig fin gave til en lille ny :) tag et kig hos hende, der er så mange flotte ting.

Det eneste du skal gøre for at være med i konkurrencen er at skrive en kommentar i kommentarfeltet - husk din emailadresse, hvis du ikke har en blog, så jeg kan komme i kontakt med dig. Give awayen løber frem til 1. september :) Og besøg så gerne By Berlins side på Facebook - bestemt et kig værd! Har du ikke Facebook, men vil gerne bestille et billede hos By Berlin kan det gøres på hendes mail mail@byberlin.dk .
 

Etiketter:

39 kommentarer:

Klokken 8/22/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Billederne er super fine :-)
(mumirein@gmail.com)

 
Klokken 8/22/2013 , Blogger Trine :) sagde ...

Læåkre bilder:D Kunne da helt klart pynte litt her hjemme i stuen...

 
Klokken 8/22/2013 , Blogger ceciliezc sagde ...

Sådan et vil jeg mægtig gerne vinde :-)

Ceciliezc@gmail.com

 
Klokken 8/22/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Kunne godt bruge lidt nyt til børnenes værelser, de er jo bare SÅ fine..!
(tinenielsen_83@hotmail.com)

 
Klokken 8/22/2013 , Blogger Najsen sagde ...

Sådan et lækkert billede ville helt sikkert pynte rigtig flot i min nye, tomme stue.

Najzen@hotmail.com

-Naja :)

 
Klokken 8/22/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Det er bare utrolig lækre billeder du kreere!
Mega kreativt, og utroligt kunstneristisk. fortsæt det gode arbejde :)

(rj@roedekrosmedie.dk

 
Klokken 8/22/2013 , Anonymous Kirstine sagde ...

Wauw, de er fine :-)

 
Klokken 8/22/2013 , Blogger Rie sagde ...

Krydser mine fingre:) Mail : rieweb@gmail.com

 
Klokken 8/22/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

De er så fine :)
Louisestage@live.dk

 
Klokken 8/22/2013 , Blogger Juhl78 sagde ...

Uhh,,, her må jeg hellere deltage... Er vild med det hun laver...
Mvh Gitte Juhl

 
Klokken 8/22/2013 , Blogger Maibritt J sagde ...

næh hvor lækker en præmie :)

maibritt // maibrittj_@hotmail.com

 
Klokken 8/22/2013 , Blogger At leve og ikke kun overleve sagde ...

Super fine og anderledes billeder - er sikker på jeg kunne finde et jeg kunne tænke mig hvis jeg vandt:-) mvh Sanne med bloggen nyreliv.blogspot.com

 
Klokken 8/22/2013 , Blogger Helle Ryom sagde ...

Super fine - jeg vil gerne være med i lodtrækningen.

Mvh Helle

helleryom@hotmail.com

 
Klokken 8/22/2013 , Blogger NathalieNørgaard sagde ...

Hvor er de flotte! Er især vild med vædderhovedet - eller hvad det nu er. Fint er detihvertfald!

nathalienorgaard@gmail.com

 
Klokken 8/22/2013 , Blogger Mai sagde ...

De er pæne!
kh Mai / maiodgaard@gmail.com

 
Klokken 8/22/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Wow, hvor er de flotte!

 
Klokken 8/23/2013 , Blogger madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Jeg er helt sikkert med

 
Klokken 8/23/2013 , Blogger marianne lykke nielsen sagde ...

deltager :)
marianne.lykke@gmail.com

 
Klokken 8/23/2013 , Blogger Pia sagde ...

Smukke billeder... og en tyr på min væg ville være dejligt, så jeg x'er fingre for, at JEG vinder ;-D

 
Klokken 8/23/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Give me :O

Ronja.falk.sabroe@gmail.com


 
Klokken 8/23/2013 , Anonymous Shm sagde ...

Ih de er flotte! Især spækhuggeren!
Dygtig dame!

 
Klokken 8/24/2013 , Blogger Anna T. Huynh sagde ...

De er så fine!!
Da jeg så give awayen måtte jeg bare deltage :D
Anna Huynh
anna-huynh@live.dk

God weekend!

 
Klokken 8/24/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Åhhh, hvor de fede! MUSTHAVE! :D
Francesca mugnaini
Fh2000hotmail.dk

 
Klokken 8/24/2013 , Blogger supervejlstrup sagde ...

De er da sindssygt flotte :)

Jeg er så meget med !!

Eva Vejlstrup

eva_vejlstrup@hotmail.com

 
Klokken 8/24/2013 , Blogger Mosekonen sagde ...

De er bare så flotte og jeg deltager håbefuldt i din fine give away

 
Klokken 8/24/2013 , Anonymous Anna-Marie sagde ...

Super flotte billeder. Xxxx fingre for at jeg vinder.

 
Klokken 8/24/2013 , Blogger DorteDaugaard sagde ...

Hvor er de fine! Jeg krydser fingre :-)
dorte_daugaard@hotmail.com

 
Klokken 8/24/2013 , Blogger black neighbour sagde ...

Super awesome!

annestyrishave@hotmail.com

Anne Skau :)

 
Klokken 8/24/2013 , Blogger Maja sagde ...

Er helt vild med uglen :)

Maja// maja3012 (a) hotmail (.) com

 
Klokken 8/25/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Meget fine billeder :)
Nina - voresalbum@hotmail.com

 
Klokken 8/26/2013 , Blogger Ida sagde ...

Ej hvor lækkert - jeg er meget med :)
idawestphall@hotmail.com

 
Klokken 8/26/2013 , Blogger Administrator sagde ...

Hvor er de dog flotte! :O

Mia Ekholm
missen.5@hotmail.com

 
Klokken 8/26/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Iiiiih hvor er de fede!! Jeg ELSKER grafiske prints/geometriske figurer mm., så jeg vil da blive ellevild for at få fingrene i sådan en sag! HAPS HAPS tak!

http://mettesmadhus.blogspot.dk/
stenum99@gmail.com

 
Klokken 8/27/2013 , Blogger Line Cecilie sagde ...

Må simpelthen prøve lykken - de doodles der er bare så fine <3
Kærligst Line Cecilie line_cecilie105@hotmail.com www.fantastiskefund.com

 
Klokken 8/28/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Hvor er de bare flotte! Ville passe perfekt på væggen hjemme hos mig :o)

bloggen@live.dk

 
Klokken 8/28/2013 , Blogger Melina sagde ...

Jeg elsker bare de billeder!! :)
Jeg er helt sikkert med og kryder fingre! :D

Melina / mullesminiblog.blogspot.com / mullemulle@gmail.com

 
Klokken 8/30/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Jeg smider da lige et lod med i puljen. :)
Frk-schack@hotmail.com

 
Klokken 8/30/2013 , Blogger Fyrstenogfruen sagde ...

Sikke nogle skønne sager!!! Jeg ville elske at eje et par turtelduer:)
Efausing@hotmail.com
(Har lige fundet dig gennem Miriams blog - hun er også den eneste modeblog, jeg følger;) Men der var du lige, og din blog virker så hyggelig!)

 
Klokken 8/31/2013 , Blogger Aslaug/Strikkefåret sagde ...

Skønne billeder, er helt vild med vædderen - jeg deltager gerne og krydser :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start