GIVE AWAY! - lækkert legetøj i samarbejde med PURE BABY

8/08/2013

GIVE AWAY! - lækkert legetøj i samarbejde med PURE BABY

Så er det blevet tid til den tredje Give Away her på bloggen. Da jeg sagde ja til denne her bil fra Pure Baby, havde jeg egentlig tænkt, at jeg skulle bruge den som gave, da jeg tænkte at det ville være en flot dåbsgave, men bilen nåede ikke med til dåben, og da jeg alligevel havde indstillet mig på, at den skulle gives i gave, ja, så tænkte jeg, at den da kunne være en gave til en glad læser i stedet :) Vinder trækkes 20. august.

 Den lækre lille brandbil er håndlavet og malet med giftfri maling.


Bilen er fra mærket Ostheimer og er som nævnt tidligere givet af Pure Baby, der har butikker på Østerbro og Frederiksberg, samt en rigtig fin webshop. Den er kun lige kommet ud af æsken for at blive fotograferet og venter nu igen i æsken på, at den kan komme ud til en glad dreng eller pige. Man kan virkelig mærke, at det er kvalitetslegetøj og er sikker på, at der ligger mange timers leg for både drenge og piger i den fine sag.

For at få fingrene i ovenstående, så skal du bare deltage i konkurrencen her, og så kan det være, at du er den heldige :)

Reglerne er som følger:

1 lod for at skrive en kommentar til indlægget her

2 lodder for at skrive en kommentar og være fast læser (lige meget via hvilken tjeneste - det kan være via "fast læser", Bloglovin, like på Facebook eller lign.)

3 lodder for at dele på din blog eller Facebook

Du kan i alt samle 3 lodder

Inden du skriver noget andet, så husk at skrive email hvis du ikke har en blog, så jeg kan komme i kontakt med dig :)


Sæt i gang og må den heldigste heldige vinde! - vinder trækkes 20. august :)

Etiketter:

28 kommentarer:

Klokken 8/08/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Jeg spiller med på 2 lodder!

Nannatvchristensen@gmail.com
www.fnidderfnadder.com

 
Klokken 8/08/2013 , Blogger Maja sagde ...

Hvor er den fin :) Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

Maja
maja3012 (a) hotmail (.) com

 
Klokken 8/08/2013 , Blogger Sandra sagde ...

3 lodder :)

 
Klokken 8/08/2013 , Blogger Trine :) sagde ...

Hopper på 2 lodder og krysser så fingre;)

 
Klokken 8/09/2013 , Blogger madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Jeg hapser to lodder. Har du forresten set min give away?

 
Klokken 8/09/2013 , Blogger Pia sagde ...

Haps... 2 lodder til mig. X'er fingre for, JEG vinder ;-D

 
Klokken 8/09/2013 , Blogger Mosekonen sagde ...

Sikke en fin give away og herlig blog du har.
Glæder mig til at følge dig fremover og deltager med 2 håbefulde lodder om den skønne brandbil, som mit barnebarn skal have, hvis jeg er så heldig at vinde

 
Klokken 8/09/2013 , Blogger Unknown sagde ...

3 lodder til mig.

Den er godt nok fin og enkel. Og jeg glæder mig til at følge din blog via FB og bloglovin

trinsling@gmail.com

 
Klokken 8/09/2013 , Blogger Mette sagde ...

Lækker konkurrence.

Jeg snupper to lodder (kommentar + fast læser via GFC)

mette.knk(a)gmail.com

 
Klokken 8/09/2013 , Blogger Mai sagde ...

Jeg elsker purebaby – og glæder mig til at følge din blog :)
Jeg er med på to lodder!

Mvh Mai
maiodgaard@gmail.com

 
Klokken 8/09/2013 , Blogger Katrine K sagde ...

jeg er med på to lodder :-)

mvh
Katrine Kastberg
aksgk@hotmail.com

 
Klokken 8/09/2013 , Blogger supervejlstrup sagde ...

Jeg er med 3 lodder . Fast læser via bloglovin og facebook og har delt på facebook


Eva // eva_vejlstrup@hotmail.com

 
Klokken 8/09/2013 , Anonymous Lene sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod :)
lene_mondrup@yahoo.dk

 
Klokken 8/09/2013 , Anonymous Nicoline sagde ...

Jeg elsker Purebaby's trælegetøj, så det ville være lækkert at vinde denne til min søn :-)

Er med på to lodder :-)

Du må også meget gerne tage et smut forbi min blog, hvor jeg også har en giveaway kørende :-)

Hilsen Nicoline
//saylavi.dk
(kontakt@saylavi.dk)

 
Klokken 8/09/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Deltager med to lodder :)

 
Klokken 8/10/2013 , Blogger Unknown sagde ...

går all in med 3 lodder

Laila Jensen
regnbuens@hotmail.com

blog
www.regnbuemig.blogspot.dk

xxx for at jeg er den heldige!

 
Klokken 8/10/2013 , Blogger inga sagde ...

Also I would like sign up for this super candy.
3 lodder
hugs
Gerda

 
Klokken 8/12/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Jeg spiller med 2 lodder og krydser fingre
hilsen Malene lindegaarden@hotmail.dk

 
Klokken 8/14/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Kaster 3 lodder i puljen og håber på en lille bil denne vej :)

 
Klokken 8/16/2013 , Blogger lapappilon sagde ...

Hello!
amazing!
I like your works! You are very smart! congrats!
I want to play with you, please enter my name...
follower: sabo eva
2 lodder
http://lapappilon.blogspot.com/
lapappilon@gmail.com

with love

Hugs
Eva

 
Klokken 8/16/2013 , Blogger lapappilon sagde ...

sorry!
3 lodder

I post in my sidebar!

 
Klokken 8/16/2013 , Blogger lapappilon sagde ...

facebook : sabo eva

 
Klokken 8/18/2013 , Blogger Marip sagde ...

1 lod, men jeg håber jeg er heldig!:)

koldfoer12@hotmail.com

 
Klokken 8/18/2013 , Blogger Unknown sagde ...

2 lodder herfra - den er så FIN!! MVH Liv fra www.dansk-adopteret.blogspot.dk

 
Klokken 8/18/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Deltager med et lod.
Gbang@ofir.dk

 
Klokken 8/19/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Deltager med forhåbentlig 2 meget heldige lodder :-)

Cirkeline_nielsen@hotmail.com

 
Klokken 8/19/2013 , Blogger Gunthel sagde ...

Et enkelt lod til mig.
gunthel@gmail.com

 
Klokken 8/20/2013 , Blogger Laura, sagde ...

Den er super fin og du har ret, det ville være en virkelig god dåbsgave :-) Min venindes lille søn, yndlings baby-Aksel, skal snart holde navnefest og jeg ville elske at forære ham den fine kran! Jeg deltager med to lodder.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start