Jul i august - Nisse-DIY ;)

8/12/2013

Jul i august - Nisse-DIY ;)

Den anden dag fandt jeg sådan nogle træknopper her i Søstrene Grene. Da jeg jo, som I kunne læse i et tidligere indlæg, allerede er ved at planlægge julemarkedsting, ja, så gik der ikke længe, fra jeg havde træknoppen i hånden, til jeg tænkte, hvordan jeg kunne tranformere den, til noget julet...
Og det julede blev så små sovende nisser med hæklede huer

 Jeg synes faktisk at de er blevet rigtig søde
En DIY til hvordan du selv laver dem, er som du nok har gennemskuet, ret kort, og kan illustreres med et enkelt billede:

Jeg fik kun købt 12 af de små træknopper, men tror at jeg må i Søstrene Grene og købe lidt flere ;)



Etiketter: , , ,

3 kommentarer:

Klokken 8/12/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Hvor er de fine enkle og søde. Et hit.

 
Klokken 8/12/2013 , Blogger Unknown sagde ...

De er rigtig søde.... Tror også jeg må en tur forbi søstrene i morgen, så jeg kan gøre dig kunsten efter!

 
Klokken 8/14/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Ja ik? De er så fine synes jeg også

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start