Klargøring til julemarked(?!) - toilettasker

8/10/2013

Klargøring til julemarked(?!) - toilettasker

De sidste par aftener har jeg syet - jeg sidder og syer til et julemarked, som mig og min mor og svigermor skal på til november/december.. Så ja; der er længe til! Og ja, det føles lidt fjollet med den varme, der har været de sidste par uger, at sidde og sy til et julemarked, men jeg ved bare, at med et speciale i det her efterår og en masse arbejde (og vist også noget med to små børn?), så er det nok bedst at begynde i god tid og få spredt det hele lidt ud :)

De sidste par aftener har den stået på toilettasker/penalhuse/hvad-man-nu-synes... Indtil videre er der lavet 6 stk., og der er gjort klar til nogle stykker mere (derudover har jeg allerede lavet en til mig selv og en til min mand)...


Jeg synes de er blevet meget søde





Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start