Sjovt legetøj og masser af spil

8/25/2013

Sjovt legetøj og masser af spil

Står du og skal købe en gave til et mini-menneske aka barn? Står du også og glaner halvsavlende i BR, mens larmen fra diverse Spiderman-Ninja Turtles-McQueen-Barbie-ting omkring dig truer med at give dig et nervesammenbrud inden du når kassen? Så kan jeg i stedet anbefale at købe legetøj over nettet ;) Jeg er blevet spurgt om jeg ville anmelde Swingcar, der sælger legetøj til børn i alle aldre. Og sikke mange lækre ting de har!!! Jeg er særligt imponeret over udvalget af legekøkkener og lidt anderledes legemad
 
Grill og pandekager til dessert ;)

Og hvem vil ikke gerne have serveret et kop kaffe fra denne her? 


Faldt også pladask for deres seje biler - mine drenge ville gå i koma, hvis en af nedenstående blev deres:
Derudover har de også et kæmpe udvalg af spil - også nogle lidt anderledes spil end "bare" Ludo og Kalaha. Blandt andet spil fra SmartGames, et belgisk firma, der producerer pædagogiske spil og puslespil. De har vundet flere priser og laver spil for børn fra ca. 2 år, som både udfordrer og underholder børn og voksne - læs mere her.


Indlægget er sponsoreret, ordene er mine egne



Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start