Tillykke til min mand

8/26/2013

Tillykke til min mand

I morges kunne jeg for 9. gang vække min mand og sige tillykke med fødselsdagen :) Han bliver 28 år i dag (undertegnede ligger og luner sig midt i tyverne endnu) - den første fødselsdag, jeg var med til at fejre for ham, var da han fyldte 20. Det var 14 dage efter, at vi var blevet kærester, jeg var 17 år, og der var stor fest. Hej nye (sviger)familie. Siden har de ikke kunne slippe af med mig - og det har han sådan set heller ikke. Dengang, til den første fødselsdag, gav jeg ham et par boxershorts og en dvd-boks med The Simpsons - håbløs 17-årig romantiker hva'? (kan fortælle at da jeg to mdr. efter fyldte 18, fik jeg en iPod - så vidste man sgu at det var seriøst; den var dyr;))... I dag fik han så et ur :) Kan ikke huske alle de gaver der er blevet givet ind imellem, men den første kan jeg da huske. Meget vand er løbet gennem den der å siden, og nu har vi to små drenge og vi måtte vække det fædrene ophav kl. 5.30, så vi kunne nå fælles morgenmad, inden han kl. 7 satte sig ud i bilen for at køre på arbejde (som lærer!) - ja, hvem havde lige spået det, da jeg fejrede hans første fødselsdag for 8 år siden?...

Tillykke til dig min Kristian

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start