Gaven! (og noget i isoli)

9/09/2013

Gaven! (og noget i isoli)

Som jeg skrev i et indlæg for et par uger siden, så havde jeg købt en gave, som jeg glædede mig rigtig meget til at give. I går var så dagen, hvor jeg endelig kunne få lov til at give gaven videre. Modtageren var min lillesøster på 14 og gaven var fra mig, min anden søster og vores forældre (og min mand og børn). Gaven var en tur til London, hvor min lillesøster skal over sammen med mig, vores anden søster og en af mine veninder. Vi skal selvfølgelig have en rigtig tøsetur med alt, hvad det indebærer. Men den gave, som jeg havde købt, og som jeg glædede mig rigtig meget til at give, var ikke selve turen til London - for turen til London blev kun til i kraft af gaven, der kommer i London, og som kræver at vi er i det engelske for at indløse den - Vi skal til koncert med teenagepigens kæmpe idoler "One Direction" (til de uindviede er de det hotteste hotte indenfor kategorien "boyband" lige nu).. Jeg har glædet mig så meget til at give den gave til min lillesøster, da hun er dedikeret som kun en nu 14-årig kan være. Og reaktionen udeblev da heller ikke: Det var med hulk og tårer, da hun fandt ud af, hvad vi skulle i London. Ak ja - teen love :)

Ellers prøver jeg at komme op på sy-hesten igen efter min slåskamp med kjolen i sidste uge. Det er blevet til sweatshirts i isoli til begge de små drenge. De er næsten ens, da Harald elsker, når de har det samme på. Men den første dag, lillebror havde sin på i vuggestue, kom han hjem i en anden trøje. Så den nye ligger nok og græder et sted i en glemmekasse. Så I må nøjes med et billede af Harald i den, han har fået:


Mørkegrå isoli fra Stof 2000, marineblå ribkanter og neonstikninger. Mønsteret er fra "Børnetøj 0-3 år" af Hanne og Sofie Meedom. Bukserne han har på er de tidligere viste skjortebukser. Og ja, det er jo Nørrebro, vi bor på, så det er noget af Nørrebros natur, I kan se i baggrunden ;)

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Klokken 9/09/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Fantastisk billede, skøn dreng :-)

 
Klokken 9/09/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Ja han er dejlig :) Jeg glemte min "mutti"-dåse :(

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start