10 styk...

10/11/2013

10 styk...

Så mange forede børneveste ligger lige nu udklippede foran min symaskine og venter på at blive syet sammen
De skal med på julemarked til december, hvor jeg skal have en bod med min mor og svigermor :) Glæder mig!

Og ja, apropos børn, så er det nu lillebrors tur i dag til at være hjemme med snotnæse, feber og ru hals... Vi nåede lige at have to dage i den her uge med raske børn- men det er selvfølgelig også mere end gennemsnittet de sidste par uger. I eftermiddag, når mand og barn kommer hjem, så er det heldigvis ferie :)

3 kommentarer:

Klokken 10/11/2013 , Blogger Cat sagde ...

Det ser meget spændende ud, de børneveste:)
Oh jeg kender børn med snotnæse mm. alt for godt. Jeg har haft held med Biostrath dråber, da forkølelse tit sætter sig på ørene af min den mindste. Det holder altså den værste forkølelse fra dørerne.
Rigtig god ferie.

 
Klokken 10/11/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Ja jeg har også tænkt at vi må til at give et eller andet - det duer jo ikke hvis det skal fortsætte på den måde resten af vinterhalvåret - sidste år var vi virkelig hårdt ramt :-/Og på den ældste her sætter det sig nemlig også tit på ørerne, det ser dog heldigvis ud som lillebror ikke har arvet den tendens... suk altså...

 
Klokken 10/13/2013 , Blogger Sandra sagde ...

spændende med de mange veste, de ser godt ud :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start