Dagen derpå og en giveaway-vinder

10/21/2013

Dagen derpå og en giveaway-vinder

Jeg har trukket vinderen af giveawayen med muleposen og vinderen blev lod nummer 2 - Trine: Jeg har smækket en mail af sted til dig! :)

Der har været stor interesse for den giveaway, og det er jo dejligt - ville ønske at jeg kunne (læs: havde tid) lave og sende en pose til hver og en af jer. Det har jeg desværre ikke, tiden altså, men jeg har sagt ja til at lave en giveaway mere i samarbejde med Gylp & Glamour, så hvis du virkelig tænker "det SKAL være mig, der skal have den der!!!", så har du altså chancen igen, når konkurrencen kommer der. 

Og ja, så gik endnu en ferie - alt for stærkt, hvis du spørger mig. De første par dage efter er altid de værste - jeg savner min mand og unger, når vi har været så intenst sammen i en uge: Så mangler de ligesom! 

I ferien er der blandt andet blevet ryddet op og tilføjet lidt til garnparken:

En babyvest har set dagens lys. Strikket efter min egen opskrift, bare med færre masker, så den passer den lille nyfødte, der også fik den her hue. Vesten er strikket i samme superlækre merinogarn "Lucca" fra BC garn, som desværre udgår.
 Og så har jeg strikket på projektet herunder, som jeg ikke er helt klar til at løfte sløret for endnu, men det er med knapper og perlestrik:
På feriens sidste dag, var vi hjemme på Nørrebro igen sammen med gode venner. Jeg bagte den her fantastiske kage for anden gang på under en uge (det er vel ferie), og den kan altså virkelig anbefales!

Og ja, så skal jeg da ellers love for at det er blevet efterår...Men det er på en måde ok, ik?

6 kommentarer:

Klokken 10/21/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Jeg føler mig virkelig heldig, og jeg er slet ikke i tvivl om at Leah kommer til at elske muleposen!

 
Klokken 10/21/2013 , Blogger Anna sagde ...

Tusind tak for kommentaren samt link til opskrift på huen på min blog! :-) Jeg er ikke den store strikker, men det er min svigermor til gengæld ;-)

Mange hilsner
Anna

 
Klokken 10/22/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Det håber jeg hun vil :) klippede den i går, så nu skal den bare syes sammen og af sted :)

 
Klokken 10/22/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Dete r altid godt med en strikkende svigermor- sådan en har jeg også :) Og velkommen til :)

 
Klokken 11/05/2013 , Blogger Unknown sagde ...

Vil du mon dele opskriften på kagen, Thea? :) Kh Stine (fra GROB og Gyldendal)

 
Klokken 11/05/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Hej Stine :) Du kan finde opskriften her http://www.valdemarsro.dk/paerekage/ ... håber du har det godt :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start