Fra tot til tråd

10/28/2013

Fra tot til tråd

Jeg havde fødselsdag i weekenden, og udover at få en masse helt vildt gode gaver, så havde jeg selvfølgelig også en masse gæster- venner og familie. Min mor gav mig i værtindegave den her bog, som hun havde fundet i en genbrug og tænkt lige var mig:) Den hedder "Fra Tot til Tråd" og handler om, ja - hvordan garnet kommer fra fåret og til pinden. Den er virkelig hyggelig og der er viser og opskrifter i samt en masse små fortællinger. Desværre er der ikke noget årstal i, men tror at det må være en 70'er-sag at dømme efter nogle af tegningerne i bogen (blandt andet en kvinde med tørklæde med peace-tegn om hovedet haha)




1 kommentarer:

Klokken 10/28/2013 , Blogger Mirjam sagde ...

Sikke en spændende bog! Nu bliver jeg helt nysgerrig omkring hvad den indeholder - er det opskrifter på plantefarver til uld? Netop det har jeg i tankerne at forsøge mig med til noget af det uld jeg selv spinder til garn :) Hvis der er nogle gode tips, kan det være du kan lokkes til at sende et par fotos af sider fra bogen engang?

Kh. Mirjam

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start