Guld i gemmer

10/12/2013

Guld i gemmer

Det smarte ved børn er, at de modsat f.eks. film ikke bliver dyrere og dårligere selvom de er 2'ere. Tværtimod er det jo helt skønt at få en 2'er, for han kan arve al det dejlige tøj, som vi har gemt fra storebror, og som nogen engang strikkede en masse kærlighed ind i: Og så er det jo egentlig ærgerligt, hvis det kun kommer i brug til et barn. Så jeg nyder hver gang jeg kan tage alt det tøj frem, som engang blev strikket til Harald, og som passer Eivind nu. Det varmer både pengepung og det pladdersentimentale moderhjerte. I dag, da jeg skulle ud og handle med Eivind kunne jeg så se, da han havde fået tøj på, at han faktisk var iklædt arvestrik fra top til tå: Hue fra mormor, sweater fra farmor og strømper fra mine forældres nabo Jytte... Hvor hyggeligt :)


Huen er forresten strikket efter den her opskrift og sidder rigtig godt

Etiketter:

1 kommentarer:

Klokken 10/12/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

tror også det er nemmere at arve fra dreng til pige end omvendt, fordi mange drengede ting kan piger jo godt gå i, mens blonder og kjoler (som oftest) ikke er det store hit hos drenge :-P

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start