Lad der blive lys

10/13/2013

Lad der blive lys

Som I måske har bemærket, så strikkes der en del for tiden her hos mig – det er blevet efterår, så man ender bare tidligt i sofaen og så kommer strikkepindene frem. Der er dog et problem, og det er, at jeg faktisk ikke rigtig har noget godt strikkehjørne: Vi har aldrig fået sat lamper op i vores sofakrog, så der bliver lynhurtigt ret mørkt, og så er det altså ikke nemt at strikke, hvis man strikker andet end ret og rundt… Så ja, jeg ønsker mig en lampe til mit strikkehjørne. Om det skal være en standerlampe eller en væglampe, ved jeg ikke helt endnu. Jeg har kigget lidt rundt på nettet, og da Nicehome har spurgt om jeg ville skrive lidt om deres side, ja så kiggede jeg også der. Jeg er helt vild med en af de standerlamper de har
Jeg kan lide det retro og kobberlooket :)Den ville passe perfekt i mit strikkehjørne. Men med børn susende omkring er der måske lidt for stor risiko for, at den vælter (eller bliver brugt som sværd, kæphest eller bil) så måske man i stedet skulle vælge en væglampe i lækkert design. Mulighederne er mange…
 
indlægget er lavet i samarbejde emd Nicehome.dk

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start