Rullende raglan

10/26/2013

Rullende raglan

Denne gang er der blevet strikket til lillebror på 16 mdr. Det er blevet til en raglansweater til "indendørs brug", forstået på den måde, at den er tætsiddende og ikke har helt så lange ærmer, som ellers- tænker, at den er en slags erstatning for uldvestene, som han normalt tuller rundt i her i vinterhalvåret. Jeg kan bedre lide veste end sweatre indenfor til så små børn, for sweatrene har det med at blive for lange på ærmerne og være i vejen, når man leger, så her har jeg prøvet at omgåes det, ved lige at gøre ærmerne 1-1,5 cm. kortere end ellers og ellers lave "tight fit" på den . Her var jeg så heldig, at min svigermor havde et bundt garn liggende i brun - og jeg elsker som bekendt brun ;)








Etiketter: ,

7 kommentarer:

Klokken 10/26/2013 , Blogger Arlianas sagde ...

Den ser virkelig lækker ud - Jeg hepper på en opskrift ;0)

 
Klokken 10/26/2013 , Blogger Cat sagde ...

Ej hvor er den fin! Suk jeg kæmper stadig med min raglan bluse...

 
Klokken 10/28/2013 , Blogger Mirjam sagde ...

Wow - hvor er den skøn :)

Kh. Mirjam

 
Klokken 10/28/2013 , Blogger Stinemor sagde ...

Ej, hvor er han bare bedårende! Det er sweateren bestemt også, men altså ham og de øjne?! Mums!

 
Klokken 10/29/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Hæng i- er sikker på at den bliver fin når den bliver færdig :)

 
Klokken 10/29/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Haha, ja de øjne er farlige: Broderen har dem også, de kan sno deres forældre kan du tro :-P

 
Klokken 10/29/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Tak :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start