Første weekend overstået!

11/25/2013

Første weekend overstået!

Første weekend med julemarked er overstået - næste weekend går det løs igen; samme tid, samme sted: 
Andelslandsbyen Nyvang, Oldvejen 25, 4300 Holbæk kl. 10-16, lørdag og søndag.

Vi har haft et par rigtig hyggelige dage min svigermor, mor og jeg. Næste weekend skal vi dog have skibukser på; telt eller ej - det har været hundekoldt! 

Og ja - det er jo mig:


 Min mutti herunder
 Her er et lille udsnit af, hvad jeg blandt andet har med - til højre ses også vores strikkekits, som har været ret populære, hvilket jo bare er superfedt! :)
 Min svigermor sælger de fine huer i kogt uld og med blød jersey på indersiden - de går som varmt brød til mange børn, der går forbi.

Så nu venter vi på næste weekend med 1. søndag i advent; mon ikke der så er rigtig mange, der skal på julemarked der?:)

14 kommentarer:

Klokken 11/25/2013 , Blogger Mirjam sagde ...

Hvor lyder det bare som en god weekend! Skønne billeder af dig og din mor og virkeligt fine sager I sælger :)

Kh. Mirjam

 
Klokken 11/25/2013 , Blogger Frøken Lyngsø sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud - men jeg kan godt forstå det har været en kold fornøjelse - et godt trick herfra er at droppe alt bomuldstøj og kun have syntetisk eller uld på :)

 
Klokken 11/25/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Tak - Vi havde skiundertøj på indenunder, vinterstøvler, uldstrømper og alligevel var det pivkoldt:-/ Men vi tager bare endnu mere uld på i næste weekend :)

 
Klokken 11/25/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Tak Mirjam :) Håber ikke at str. 4 halsedisse bliver solgt; ellers laver jeg bare en ny ;)

 
Klokken 11/25/2013 , Blogger Sandra sagde ...

hvor ser det bare hyggeligt ud :) måske man skulle spørge sin egen mor næste år :D

 
Klokken 11/25/2013 , Blogger Stinemor sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud! Jeg elsker andelslandsbyen, så det kunne være fedt hvis vi kunne nå forbi.

 
Klokken 11/25/2013 , Blogger Dorthe C sagde ...

Gik faktisk og tænkte på andelslandsbyen i weekenden, men besluttede mig for, at der var nok lukket. Det er der så ikke :-) Håber jeg får tid til at kigge forbi, det ser hyggeligt ud.

 
Klokken 11/25/2013 , Blogger Mirjam sagde ...

Det lyder fint. Vi har jo også snart højsommer hernede, så har ikke brug for den ligenu ;)

Kh. Mirjam

 
Klokken 11/25/2013 , Blogger Die HausFrau sagde ...

Ej , altså…! Jeg må se, om jeg ikke kan lokke min veninde til at køre til Holbæk i stedet for Nordsjælland, når vi skal til julemarked i weekenden. :)

 
Klokken 11/26/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Kunne være hyggeligt, men må ærligt indrømme at jeg ikke syntes de andre boder var så gode (min var klart den bedste haha;)): for meget af det dårlige glitter, men det er selvfølgelig et spørgsmål om smag :) (ej, må man overhovedet sige det?)... Men der er julestemning nok og hestevogne og gløgg osv., så det kommer an på hvad man kommer efter selvfølgelig :)

 
Klokken 11/26/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Der er ikke lukekt nej - tværtimod:) men der er koldt, så hvis du starter bilen og drager vest på, så husk de uldne sokker hehe:)

 
Klokken 11/26/2013 , Blogger Die HausFrau sagde ...

Selvfølgelig må man gerne sige det. :) Som du siger, det er jo et spørgsmål om smag. Men jeg tror, at jeg holder mig til at køre nord på til Aarstidernes julemarked, så. Vi må ses næste gange, du skal på marked! :)

 
Klokken 11/27/2013 , Blogger maja viola sagde ...

Lækre huer din svigermor! Kan man købe en et sted?

 
Klokken 11/29/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Det kan du i hvert fald :) Jeg snakker lige med svigerdut

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start