Julegaveønsker til børn 2.0

11/24/2013

Julegaveønsker til børn 2.0

Jeg har engang arbejdet i Magasin - det "gode gamle" inde ved Kongens Nytorv. Jeg blev ansat op til jul, og høvlede ellers rundt derinde hele december og pakkede gaver ind og fyldte op og blev lullet i julestemning. Der er meget julet inde i Magasin op til jul - det er virkelig noget, der kan få skub i min julestemning at være derinde. De har også altid en rigtig flot juleoppyntning og det hamrer derudaf med bjælder og kunstig sne fra medio november.

Jeg kommer ikke så tit derinde mere, men jeg var faktisk derinde i sidste uge, da jeg til min fødselsdag havde fået et gavekort til Magasin, og det skulle selvfølgelig bruges. Til mig selv blev det til et par neglelakker og en strik med leopardprint. Jeg slog også lige et smut op forbi børnetøjsafdelingen. Egentlig er jeg ikke den store tøjshopper til børn, tror jeg vist jeg har fortalt om tidligere; jeg synes det er kedeligt og dyrt og noget, der skal overstås. Men nu er det jo snart jul, og da jeg samtidig godt kan lide, at mine unger ser godt ud (selvom det gør de selvfølgelig altid), så ville jeg lige fange et par ting til ønskeseddelen, nu hvor jeg var der.

Til mine unger kan jeg bedst lide noget lidt afdæmpet - forstået på den måde, at jeg har det ret stramt med Disneyprint og Spiderman osv. Jeg kan til gengæld rigtig godt lide naturfarver og "Emil fra Lønneberg-stil" til mine små rødder - det klæder bare deres lyse strithår så godt. Et mærke som f.eks. Phister og Philina er et populært mærke til børn, og jeg kan rigtig godt lide deres "bedstefar-trøjer" med knapper foran og fløjlsbukser til den store af mine drenge. Til den lille på ,5 skal det være blødt og behageligt og til at sove lur i også; Bukser som disse fra Phister og Philina er lige mig til ham den mindste. Men jeg er jo også en strik-maniac.

Af andre børnetøjsmærker, hvis jeg endelig skal være mere ekstravagant end H&M, og som samtidig er til at betale, kan jeg godt lide Okker Gokker, Wheat og Hollys... Ret meget brunt tøj, men sådan er jeg vist...



Indlægget er lavet i samarbejde med Magasin

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start