Julemarkedsforberedelser vol. 2 - kork og knitre

11/01/2013

Julemarkedsforberedelser vol. 2 - kork og knitre

Så blev det 1. november - og dermed også "kun" en måned til 1. december. Som jeg skrev i forrige indlæg, så skal jeg jo på julemarked to weekender startende d. 30. november, og derfor produceres der i høj grad ting til det. Selvom jeg også har meldt mig under fanerne til Annas november-udfordring: Sy til din baby, så det skal der også gøres:)

Her har jeg lavet små grafiske juletræer i kork. Ved ikke om det overhovedet er en god ide, men jeg synes egentlig, at de er meget søde. Korken har jeg fundet i en genbrug for længe siden, men har ikke kunne finde ud af, hvad jeg skulle bruge det til, og nu kom ideen endelig til mig. Korken var meget tynd, så de var nemme at klippe ud. Jeg har tegnet på træerne med posca-tuscher.


Ca. 20 små pakker med 3 juletræer i hver er nu pakket og klar - der er bare et eller andet med cellofan, der gør, at lige meget hvor tvivlsomt dit projekt så ud før, så ser det bare brandgodt ud iført knitrende plast;)


Etiketter: ,

2 kommentarer:

Klokken 11/01/2013 , Blogger Fyrstenogfruen sagde ...

Hvor er de skønne! Super simple, men så fine:)

 
Klokken 11/02/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Tak Elisabteh :) Synes også at de er blevet ganske fine :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start