Julemarked - Nørrebro

12/02/2013

Julemarked - Nørrebro

Ja, nu har jeg de sidste to weekender stået og frosset numsen af sammen med min svigermor og mor i et telt "på landet": Det har været hyggeligt, og der har været mange forbi og sige hej og handle. Men vi er selvfølgelig ikke trætte af julemarkeder - vi skal da af sted igen: På søndag d. 8. dec. på Nørrebro, hvor jeg jo bor. Denne her gang er jeg af sted med min mor, og vi har en kæmpe stak strik med til både børn og voksne og en masse hagesmække, kameraremme, julepynt osv. osv...

Så kom forbi, hvis du bor i byen - det bliver et dejligt julemarked, og det er indenfor, så ingen skiundertøj denne her gang - kun musik, æbleskiver og masser af lækre ting. Det er d. 8. dec. i Multisalen (Nørrebrohallen) ved Den Røde Plads, 2200 København N fra 12-17, og der er gratis entre :)




2 kommentarer:

Klokken 12/02/2013 , Blogger Die HausFrau sagde ...

Det er så meget noteret! Der er en stor sandsynlighed for, at du ikke slipper for et besøg at undertegnede på søndag. :)

 
Klokken 12/03/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Det kunne være så hyggeligt, hvis du kom forbi :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start