Strik til 2

12/30/2013

Strik til 2

Nu er vi igen hjemme på Nørrebro efter otte dage i det Holbæk'ske. Mens jeg stadig strikker på livet løs på mandens sweater, overhalede min mor mig indenom og fik strikket to veste til drengene, mens vi var der. De er nu kommet med hjem, og skal måske på i morgen nytårsaften? Vi skal holde nytår hos et vennepar, bare os, dem og deres to unger. Det bliver uformelt og rart, og der skal leges og hygges.

Vestene er de "klassiske" babyveste/undertrøjer i 1 tråd højlandsuld og 1 tråd alpaca, begge fra Garnudsalg.dk.

 Og sådan ser den ud med indhold - her er det Eivind på 1,5 år, der sidder på sin yndlingsplads ved vinduet, hvor man kan kigge på bilerne på gaden (og råbe af folk, men det kan de jo heldigvis ikke høre). Vestene er lavet lidt længere end de fleste opskrifter måske foreskriver, men jeg kan godt lide, at de går ned og varmer om rumpen også.



Etiketter: ,

6 kommentarer:

Klokken 12/30/2013 , Blogger Anne/FruFlittig sagde ...

Hvor er de lækre og et dejligt farvevalg :-)

 
Klokken 12/31/2013 , Anonymous Anonym sagde ...

Det minder mig om da jeg strikkede disse veste. Lavede jeg dem til bodyer. De var lange og varme og holdt til de to mindste af mine unger . Kh Didde

 
Klokken 1/02/2014 , Blogger Carina sagde ...

Skøn farve :)

 
Klokken 1/02/2014 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Ja, jeg er også vild med farverne :)

 
Klokken 1/02/2014 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Ja, hjemmestrik er både lunt og holdbart :)

 
Klokken 1/02/2014 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Ja, jeg synes også den er lækkerlækker :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start