Til ham der har alt

12/16/2013

Til ham der har alt

Eller til hende, der har alt for den sags skyld... Hvis du mangler en gave til ham/hende teknologinørden i familien, der enten kun ønsker sig alt for dyre ting, eller som ikke ønsker sig noget, fordi de køber alt, så snart det kommer, så har jeg lige fået en gave, som måske kan inspirere lidt. En solcelle-oplader til iPhone/iPad.

Der er ikke så meget hokuspokus over det, andet end at man lægger solcelleopladeren et sted på en solfuld plads, og så hapser den en masse energi til sig, som, når du tilslutter den til din telefon, kan lade telefonen op. Det er da brandsmart! Jeg må indrømme, at jeg er fan - både fordi den kan bruges alle steder også udenfor, hvor der ikke er noget strøm, men ikke mindst fordi man netop sparer på strømmen; Min telefon skal trods alt lade en gang i døgnet. Og nej, det er måske ikke den dyreste post af alle de teknologiske dimser, vi har herhjemme, men lidt har jo også ret.

Jeg har fået solcelleopladeren af Gadgetcity.dk, som har virkelig mange ting indenfor iPhone-tilbehør, både til 5 og 4s tilbehør. Solcelleopladeren kan bruges af iPhone 3G, 3GS, 4, 4S, 5, iPad 1, 2 ,3 ,4, mini, iPod Nano, Touch, Classic, Nokia, Samsung S3, Sony Ericsson, PSP, GPS/PDA og mange andre telefoner og lign.

Den eneste ulempe er, at den kræver ret meget sollys for at blive opladt, men hvis man har en solfyldt vindueskarm eller lign., så kan det sagtens lade sig gøre.  


Indlægget er lavet i samarbejde med Gadgetcity.dk

3 kommentarer:

Klokken 12/16/2013 , Blogger Fiona sagde ...

Hvor smart! Kunne egentlig godt tænke mig at købe sådan en, men jeg kan simpelthen ikke finde den med den link du har brugte. Er det muligt at linke direkte til produktet? Tak!

 
Klokken 12/16/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Hej Fiona - du har da helt ret; Hvor fjollet at jeg havde glemt det :) Har lavet links i indlægget nu :) Tak

 
Klokken 12/17/2013 , Blogger Fiona sagde ...

Tak! :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start