Se min vest, se min vest

1/26/2014

Se min vest, se min vest


Så har mine drenge igen fået lune veste af mormor med turbopindene. Garn fra garnudsalg.dk - den hvide med en tråd alpaca i også. Herhjemme står det lidt stille med min egen produktivitet; Med knap 1,5 måned til specialet skal ramme disken på uni, en masse arbejde og indkøring af den ældste i en ny børnehave (som er fantastisk:)), er der mere end rigeligt i hovedet for tiden, så de fleste aftener er bare gået med at flade helt ud og ikke engang strikkepinde har jeg fået løftet. Jeg mangler stadig 1,5 ærme på en sweater til min mand - der er ikke mange timer i det, men jeg skal bare have taget mig sammen. 
 
 
 
 
 
 
Vestene er de klassiske "undertrøjer"; de sidder godt til i rib og luner dejligt her i vinterkulden. 

Etiketter: ,

13 kommentarer:

Klokken 1/26/2014 , Blogger Anna sagde ...

Hvor er de fine. Kan jeg få farvenummer samt navn på garntype på den brune/rustrøde?

Mange hilsner
Anna

 
Klokken 1/26/2014 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Jeg hører lige min mor ad hvad for en farve det er:)

 
Klokken 1/26/2014 , Blogger Pia (KreativePips) sagde ...

Hvor er de lækre ;) har du link til opskrift? Forhåbentlig kan jeg finde en som kan/vil strikke for mig ;) kh Pia

 
Klokken 1/26/2014 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Min mor siger nu at den røde ikke er fra garnudsalg: Rowan Felted Tweed, farve 154 :)

 
Klokken 1/26/2014 , Blogger Unknown sagde ...

De ser super lækre ud. Sådan nogle kan man altid bruge :)

 
Klokken 1/27/2014 , Blogger Stine sagde ...

Så kjekt med en strikkende mor når tiden ikke strekker til :)

 
Klokken 1/27/2014 , Blogger Emma sagde ...

Oh! your boys, the patterns and the photos are all so beautifull!

 
Klokken 1/28/2014 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Hej Pia :) Jeg ved at min mor bare strikker dem "i hovedet", men alt efter størrelse, så ligger der en opskrift på http://farmorfabrikken.dk/2011/04/10/strikket-babyvest/ - en habil strikker kan uden problemer lave den et par numre større, hvis der er brug for det :)

 
Klokken 1/28/2014 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Ja man kan nemlig :)

 
Klokken 1/28/2014 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Ja, det er skønt :D

 
Klokken 1/28/2014 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Thank you Emma <3

 
Klokken 1/29/2014 , Blogger Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Hvor er de søde i veste fra mormor.

 
Klokken 1/29/2014 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Tak :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start