Så blev lillebrors islænder endelig færdig!

4/23/2013

Så blev lillebrors islænder endelig færdig!

Den har reddet mig som en mare - lidt ligesom at strikke sokker; nummer to er kedelig. Derfor er jeg først blevet færdig med den nu. Storebrors islænder blev som bekendt færdig for en måned siden, og umiddelbart efter slog jeg masker op til Eivinds. Det gik rigtig godt og bol og det ene ærme blev færdig ret hurtigt og så har den eller bare ligget og kigget på mig. Og på den måned der så gik er Eivind blevet lidt tykkere og lidt længere, så sweateren kan vist kun bruges de næste par uger. Jaja, det er jo det der sker, når man har en baby - de vokser jo de kræ!
 Den er strikket uden opskrift oppefra og ned på samme måde som Haralds. jeg lavede neonkanterne lidt tydeligere på dne her version end på Haralds - i stedet for kun at slå op og lukke af med den strikkede jeg også lige en omgang efter/inden opslåning/aflukning. Den her er blevet med lus i stedet for franske liljer, og Harald elsker at de to nu er ens :)

Etiketter: , ,

4 kommentarer:

Klokken 4/23/2013 , Blogger Cecilie L. sagde ...

Nuttet!

 
Klokken 4/24/2013 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Tak :)

 
Klokken 4/24/2013 , Blogger Mirjam sagde ...

Fantastisk lækker striktrøje - og søde drenge også!

Kh. Mirjam

 
Klokken 4/25/2013 , Blogger Mette sagde ...

Fine, fine drenge. Nu mangler de bare en islandsk hest ;-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start